Dober push-up modrc za majhne prsi

02:20

Edini in najslabši stranski učinek hujšanja&fitnesa so mini prsa oz. zmanjšanje prsi. Ko sem začela z dieto se mi je najprej poznalo na prsih. Zdi se mi, da se temu nikakor ne da izogniti (razen ob fenomenalni genetiki) in je to nekakšen davek na fit telo. Iz velikosti 80C sem zaradi fitnesa in diete prišla na 75A. Rajši imam mini prsa in dokaj fit telo, kot pa velike balone in zraven še odvečnih 15kg. Ta objava bo vsebovala slikce prsi v modrcu, tako, da če se komu to ne zdi primerno, naj objavo ignorira in na njo ne klikne. Sama sem se za to objavo odločila zato, ker vem, da vas je še veliko s podobnim problemom in bom lahko marsikateri pomagala. Niti slučajno ne gre za razkazovanje dekolteja, saj sej zavedam, da ga nimam, zato vas prosim, da žaljive komentarje zadržite zase ;).


No, ker so moje prsi zelo majhne sem 24/7 v iskanju dobrega push-up modrca, ki bi prsi lepo privzdignil in da bi še kokr tok dobro in realno izgledalo. Do sedaj sem bila zadovoljna samo s H&M push up modrcom in pa Victorias's Secret, ki pa je žal svoje že oddelal, saj je tako obrabljen, da so se strgale naramnice. Všeč so mi bili še modrci znamke La Senza, ampak mislim, da jih pri nas več ni. Te modrci so bili ok, noben pa ni bil tak kot ta, ki ga bom predstavila danes. Nezadovoljna sem bila z modrci znamke Intimissimi in Palmers.

Pred parimi meseci sem prvič v življenju zadela nekaj konkretnega - komplet perila Lisca po svojem izboru. Modrček in hlačke sem si izbrala v trgovini Lisca Cityparku, kjer je bila prodajalka Katarina zelo prijazna in mi je dovolila, da vzamem nagrado kljub temu, da sem izgubila list, kjer piše, da sem zadela. Rekla sem, da bi rada en push up modrc, ter da mi je vseeno kako izgleda. Za probat mi je dala tega in že prvo sekundo, ko sem ga imela na sebi sem vedela, da je to to, saj je izgledalo FENOMENALNO in dekolte mi je bil po dooooolgem času celo všeč! Brezveze, da zgubljam besede z opisuvanjem efekta, boste že videle na sliki! Žal mi je, da že prej nisem nikoli šla v Lisco - nisem vedela, da imajo tako lepo spodnje perilo in da tudi cene niso previsoke (cena mojega modrčka je 23 evrov).


Modrček mi je všeč, ker naredi res lep dekolte ampak kljub temu izgleda naravno in ne preveč ''posiljeno'' in očitno, da gre za push up. Prav tako je očutek zelo prijeten, saj prsa v celoti objame. Za piko na i, čipka je popolna in modrc res lepo izgleda, tudi detalji so zelo lepo narejeni.


Za primerajavo sem priložila še slike od včeraj - res je, da nosim fitness modrc, ki stisne prsi, ampak vseeno se vidi, da so zelo majhne.

Link do modrčka: Lisca Retro Lacy Push Up

PS. Objava ni sponzorirana niti dogovorjena! Upam, da vam je bila objava všeč!

You Might Also Like

14 komentarji

  1. OMG kolk naredi lep dekolte ♡ sama imam tudi majhno oprsje in z najvecjim veseljem skocim pogledati, ce bo meni tudi pricaral tako super efekt :) Hvala za tole objavo ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No, le sporoči kako se bo tebi zdel! Men je res top, mi je žal, da nisem prej zavila v Lisco po modrček :)

      Izbriši
  2. Redno prebiram tvoj blog in morm rect da usak članek k ga objaviš je vreden branja :) vedno opišeš na zanimiv način, da me pritegne ;) use pohvale in še tako naprej ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sicer ni moja barva, je pa lep <3 Prsi pa verjetno vsem grejo, razen če imaš res veliko genetsko srečo :) Jaz sem tudi šla košarico dol, še najbolj žalujem za vsemi lepimi nedrčki, ki mi več niso prav

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz imam že tako ali tako majhne in sem vedno v iskanju dobrega push up moderčka, tako da tega definitivno letim sprobat, ker Lisicinega pa še res nisem nobenega & še lušten zgleda. Sem vedno mislila da so astronomsko dragi, ampak kot vidim niti niso :) Super objava!

    OdgovoriIzbriši
  5. Res ti naredi lep dekolte♡ Meni so se tudi zmanjsale prsi zaradi hujsanja, ampak kaj ces- hvala bogu za dobre modrce :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Po tvoji objavi sem dobila upanje da bom končno najdla en modrc, ki je res narjen zame in da vse kar rabim... In res po vseh iz intimissimi in tolko €€€€ tam, sem najdla tega!
    Hvala ti in se že veselim tvojih novih objav :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Narava je res nefer včasih :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zdravo!
    Jaz pa imam eno malo bolj osebno vprašanje... namreč tudi jaz sem 80C, ampak sem sedaj že dobre 3 tedne na dieti... zdi se mi, da so se mi že sedaj prsi povesile. :( Po fotki sodeč imaš ti male, a lepe prsi. Pa me zanima kako si to dosegla? Je potrebno delat vaje za moč v tem primeru ali se ne da pomagat in se mi bodo prsi pač povesile?

    Hvala za odgovor! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmm.. modrc naredi svoje! Moje prsi so daaaaleeeeč od lepih :D Vaj ne delam nobenih, razen bench press na kakšnih 10 dni in pa sklece, to je pa to. Ne posvečam jim preveč pozornosti, ker sem se nekako sprijaznila s tem, da so majhne :/ Žal ti ne morem dati kakšnega koristnega nasveta ..

      Izbriši
  9. Pozdravljeni, dame in gospodje, ali potrebujete finančno pomoč? Sem Susan Benson. Sem posojilodajalec in tudi finančni svetovalec.

    Ali za dokončanje projekta potrebujete poslovno posojilo, osebno posojilo, hipotekarno posojilo ali posojilo? če je vaš odgovor pritrdilen, vam priporočam, da se obrnete na moje podjetje. Ponujamo vse vrste posojil, vključno z dolgoročnimi in kratkoročnimi posojili. Za več informacij nam pišite po e-pošti: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) ali mi pošljite neposredno sporočilo na WhatsApp prek: +447903159998 in v trenutku prejmite odgovor.

    Smo celovito podjetje za finančne storitve in zavzeto smo vam pomagali izboljšati vaše dolgoročne in kratkoročne finančne cilje. Specializirani smo za zagotavljanje strukturiranih finančnih rešitev za posameznike in podjetja na najučinkovitejši in najhitrejši način.

    Tu je nekaj razlogov, zakaj bi se morali obrniti na nas za posojilo;
    * Udobje - za posojilo lahko zaprosite kadar koli in kjer koli.
    * Prilagodljiv znesek - odločite se, koliko želite izposoditi.
    * Hitro neposredno financiranje - posojilo prejmite v 24 urah po odobritvi.
    * Prilagodljiva obrestna mera 3%.
    * Visoke stopnje odobritve
    * Prilagodljivo odplačilo - dobite priložnost, da izberete datum odplačila, bodisi tedensko, mesečno ali letno v trajanju od 1 do 30 let.
    * Preprosta spletna aplikacija.
    * Prilagojene smernice in strokovno znanje.
    * Brez skritih stroškov

    Ne izgubite priložnosti zaradi pomanjkanja sredstev. Zdaj se obrnite na moje podjetje, lahko vam pomagamo s posojilom, ker smo pomagali številnim posameznikom in organizacijam, ki se po vsem svetu soočajo s finančnimi težavami

    Za več informacij o naši ponudbi posojila nam prosimo pošljite zahtevo za posojilo prek:
    E-naslov: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp: +447903159998

    Posredniki / svetovalci / posredniki lahko vabijo stranke in so 100% zaščiteni. V popolnem zaupanju bomo sodelovali v korist vseh vpletenih strani.

    OdgovoriIzbriši
  10. Pozdravljeni in dobrodošli v Spotcap Global Financial Services, moje ime je Claudia Klein, sem Nemka in ponujam vse vrste posojil

    Ali močno potrebujete finančno okrepitev? Ali potrebujete posojilo za različne namene? če je vaš odgovor pritrdilen, vam svetujem, da se obrnete na moje podjetje prek | spotcapglobalservices@gmail.com | ali nam pošljite sporočilo na WhatsApp: +4915758108767 | in imate posojilo na svojem računu v 24 urah, ker nudimo odlične storitve posojanja po vsem svetu.

    Ponujamo vse vrste posojil (osebno posojilo, poslovno posojilo in še veliko več), ponujamo tako dolgoročna kot kratkoročna posojila, prav tako si lahko izposodite do 15 milijonov evrov in damo posojila po nizki obrestni meri 3% na leto. Moje podjetje vam bo pomagalo doseči različne cilje s široko paleto posojilnih produktov.

    Priznam, da je bilo pridobivanje zakonitega posojila vedno velika težava. Za posameznike, ki imajo finančne težave in jih potrebujejo rešitev, je veliko ljudi tako težko dobiti posojilo lastniškega kapitala pri svojih lokalnih bankah ali drugih finančnih institucijah zaradi visoka obrestna mera, nezadostno zavarovanje, razmerje med dolgom in dohodkom, nizka kreditna ocena ali kakršni koli drugi razlogi

    Nič več čakalnih dob ali stresnih obiskov bank. Naša storitev je na voljo 24 ur na dan, vse dni v tednu - lahko dobite posojilo in zaključite transakcije, kadar koli in kjer koli ga potrebujete

    Nudimo 24 ur posojila svetovnega razreda. Za vprašanja / vprašanja? - Pošljite e-pošto na spotcapglobalservices@gmail.com | ali nam pošljite sporočilo na WhatsApp: +4915758108767 | & takoj se vas bomo posvetili

    Družini, prijateljem in kolegom ni treba vedeti, da imate malo denarja, preprosto nam pišite in prejeli boste posojilo.

    Vaša finančna svoboda je v vaših rokah !!

    OdgovoriIzbriši
  11. Pozdravljeni, dame in gospodje, ali potrebujete finančno pomoč? Jaz sem Max Bent. Sem posojilodajalec in tudi finančni svetovalec.

    Ali potrebujete nujno posojilo za poravnavo dolgov ali za izboljšanje poslovanja potrebujete lastniško posojilo? So vas banke in druge finančne agencije zavrnile? Ali potrebujete konsolidacijo posojila ali hipoteko? Ne iščite več, saj smo tu, da bi vse vaše finančne težave postale preteklost. Pišite nam po e-pošti:

    oceanfmortgages@gmail.com
    oceanfmortgages@gmail.com

    To je hipoteke Ocean Finance. Zainteresiranim ponujamo posojila z razumno obrestno mero 2%. Razpon se giblje od 5.000,00 EUR do največ 100.000.000,00 Euro.

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images